برگزاری ٢٩٦٢ دوره آموزش ضمن خدمت در بانک صادرات ایران
تاریخ: ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت: 06:07:32


http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/c292aa5598ee705dbe98813d2d06b6ab.png

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/f480dddc1d7e110118635c09f7bf1e8d.gif

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/6019e160a72b1a326574b4f72da6a881.gif

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/e1af5374e0fd1358ea09b80ac968d0b8.gif

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/f23866a749d0dbabe19c29e6a8122eb9.jpg

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/ec231840d9dc36f99c331fb9bddbe985.gif

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/bec28e5b6214a2a6ddca48a4a9a08891.gif



کد خبر : 27985 || تاریخ : ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ ۲۲:۵۴                 بانک ، بیمه،بورس

معاونت برنامه ریزی و سرمایه های انسانی خبر داد:

برگزاری ٢٩٦٢ دوره آموزش ضمن خدمت در بانک صادرات ایران


ایرانیان_معاونت برنامه ریزی و سرمایه های انسانی بانک صادرات ایران، از برگزاری٢٩٦٢ دوره آموزشی طی سال ٩٥ در بانک صادرات خبر داد و تصریح کرد: در راستای ارتقای سطح دانش شغلی کارکنان این بانک، بهره مندی آنان از دستاوردهای علمی جدید، جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات مطلوب تر، برنامه های استراتژیک گسترده ای در زمینه آموزش موثر ضمن خدمت تدوین و اجراء شده است.


برگزاری ٢٩٦٢ دوره آموزش ضمن خدمت در بانک صادرات ایران

به گزارش شبکه خبری ایرانیان به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، رضا صدیق معاون برنامه ریزی و سرمایه های انسانی این بانک با اشاره به اینکه رفتار و برخورد کارکنان بانک تاثیر بسزایی در جلب رضایت مشتریان و ارتقای جایگاه سازمان دارد، از برنامه های گسترده آموزشی کارکنان بمنظور بهبود رفتار و ارتقای دانش شغلی آنان خبر داد و گفت: اداره کل آموزش بانک صادرات ایران با عنایت به رسالت خود مبنی بر آموزش و بهسازی دانش شغلی کارکنان، ایجاد شایستگی و توانمندسازی لازم در همه مشاغل درون سازمانی، احراز شرایط انتصاب و ارتقاء کارکنان می کوشد تا سهمی قابل توجه در تحقق اهداف سازمانی داشته و در این راستا طی سال ١٣٩٥ و پس از تکمیل پروژه طرح نیاز سنجی جدید آموزشی، نسبت به انجام برنامه ریزی های لازم برای ارائه آموزش های مورد نیاز شغل کارکنان خود در سراسر کشور اقدام کرده و این اقدامات شامل؛ برگزاری تعداد ٢٩٦٢ دوره آموزشی(در سطح شبکه)، ٣٦ عنوان پکیج تخصصی و ٤١ عنوان دوره تخصصی برای تعداد ١١٠٥ نفر از واجدین شرایط، توسط اساتید مجرب داخل و خارج بانک در قالب آموزش ضمن خدمت برای کارکنان بوده و مطابق اهداف تعیین شده سال ٩٥ آن اداره کل، سرانه ٤٠ ساعت آموزش برای هر یک از کارکنان محقق شده است.
وی ضمن قدردانی از مسولان و کارکنان آموزشی بانک، ادامه داد:واحدهای آموزشی بانک ضمن برگزاری مرحله نخست آزمون المپیاد بانکی برای ٣٢٨٣ نفر از داوطلبان سطح شبکه، در راستای شایسته‌سالاری و برقراری عدالت سازمانی؛ آزمون شایسته گزینی و جانشین پروری ویژه واحدهای صف برای تعداد ٨٦٥٤ نفر را نیز برگزار کرده است.
معاون مدیرعامل بانک افزود: در سال مذکور دوره های تخصصی ارزی ویژه مدیران شعب استان ها و مناطق تهران برای ٣ گروه آموزشی و ٣ همایش ویژه مدیران جهت توسعه و به روزرسانی اندوخته های ذهنی آن ها  اجرا شده است.
وی یادآور شد: آموزش ٩٤٥٨ نفر در سطح شبکه نیز بصورت مجازی و در بستر اینترانت انجام شده و در سال ١٣٩٦ نیز بر اساس نقشه راه ابلاغی، آموزش ضمن خدمت با جدیت و برنامه ریزی مضاعف ادامه خواهد داشت.



کلمات کلیدی


captcha
پیامک صوتی