واقعیت اعتراضات در ایران برخلاف تبلیغ رسانه‌ها بود
تاریخ: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت: 07:15:52

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/79b2c17bdfa9a83147aec1b30f566648.gif

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/e7ca1e25f7dda63b22ecc16381025c75.jpg

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/3d2ba7549e12cb4cf33ececaefbd4944.gif



کد خبر : 30653 || تاریخ : ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ ۱۶:۴۴                 آمریکا اروپا

ناهمخوانی نگران کنننده در پوشش رسانه‌ای؛

واقعیت اعتراضات در ایران برخلاف تبلیغ رسانه‌ها بود


ایرانیان_مشاور ویژه مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپاگفت: رسانه‌های بین‌المللی تلاش کردند مسئله‌ای نه چندان مهم را به عنوان تحول بزرگ سیاسی در ایران جلوه دهند.


واقعیت اعتراضات در ایران برخلاف تبلیغ رسانه‌ها بود

به گزارش شبکه خبری ایرانیان؛ ناتالی تاچی در صفحه توییتر خود نوشت: (ارزیابی) من بر اساس واقعیت‌های صرف است. پوشش رسانه‌ای باعث شد اینطور به نظر برسد که ایران در آستانه یک انقلاب قرار دارد. اما واقعیت بسیار با این فاصله داشت.
روزنامه فایننشال تایمز نیز در این باره نوشت: نتیجه گیری تاچی از سفر اخیرش به ایران نشانه خوبی از طرز فکر در بروکسل و پایتخت‌های اروپای در خصوص تحولات ایران است.
این روزنامه افزود: تاچی در توییتر خود چنین نوشته است که «ناهمخوانی نگران کنننده ای» بین پوشش رسانه‌ای بین المللی از اعتراضات و «اوضاع میدانی» وجود دارد.
تاچی نوشت که حوادث «قطعاً ارزش توجهی را که در رسانه‌های بین المللی شاهدش بودیم نداشته است. این پوشش اینطور نشان می‌داد که ایران در آستانه یک رویداد بزرگ سیاسی است.» تاچی افزوده است که اعتراضات هرگز به نقطه اوج حساس خود نرسید.



کلمات کلیدی


captcha