گواهی استاندارد بین المللی ایزو 10002:2014 به بانک ملی ایران رسید
تاریخ: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت: 06:01:06

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/79b2c17bdfa9a83147aec1b30f566648.gif

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/3d2ba7549e12cb4cf33ececaefbd4944.gif



کد خبر : 30736 || تاریخ : ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ ۱۱:۴۳                 بانک ، بیمه،بورس

گواهی استاندارد بین المللی ایزو 10002:2014 به بانک ملی ایران رسید


ایرانیان_بانک ملی ایران موفق شد گواهی استاندارد بین المللی ایزو 10002:2014 را که به حوزه روند بررسی شکایات مشتریان و کسب رضایتمندی آنها مربوط است، دریافت کند.


گواهی استاندارد بین المللی ایزو 10002:2014 به بانک ملی ایران رسید

به گزارش  شبکه خبری ایرانیان، این گواهی نامه در سومین کنفرانس بین المللی کیفیت با رویکرد بررسی و تبیین روش های دستیابی به خدمات و محصولات که با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی و صنایع ایران و فرانسه و با حضور مقامات رسمی و شرکت های صنعتی فرانسوی برگزار شد، به نماینده بانک اعطا شد.

این استاندارد بین المللی در زمینه روند بررسی شکایات مشتریان و کسب رضایتمندی آنها و به عنوان دستورالعملی منطبق بر حقیقت، دقیقا برای این هدف طراحی شده است. استاندارد بین المللی ایزو 10002:2014 به سازمان کمک می کند که بداند تا چه حدی در تشخیص، مدیریت و درک تعامل با شکایت مشتری موفق عمل کرده است.



کلمات کلیدی


captcha