برنامه ریزی استراتژیک ، ضامن پیشگامی سازمان در بازار رقابت است
تاریخ: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت: 09:20:58

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/2c5341a84923c368f3dc95ade82e3a6f.gif

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/3d2ba7549e12cb4cf33ececaefbd4944.gif

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/79b2c17bdfa9a83147aec1b30f566648.gif



کد خبر : 34957 || تاریخ : ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ ۱۸:۱۳                 بانک ، بیمه،بورس

مدیرعامل بانک دی:

برنامه ریزی استراتژیک ، ضامن پیشگامی سازمان در بازار رقابت است


ایرانیان_محمدرضا قربانی ، مدیرعامل بانک دی برنامه ریزی استراتژیک را ضامن پیشگامی یک سازمان در بازار رقابت دانست.


برنامه ریزی استراتژیک ، ضامن پیشگامی سازمان در بازار رقابت است

به گزارش شبکه خبری ایرانیان به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، در نشست تخصصی بررسی برنامه استراتژیک بانک دی که با حضور محمدرضا قربانی، مدیرعامل ، آذر محصصی ، مدیرکل طرح و توسعه و اعضای دفتر برنامه ریزی استراتژیک بانک دی برگزار شد،استراتژی های بانک در افق 1400 مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتند.
در این جلسه محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی، با قدردانی از تلاش‌های کارشناسان دفتر برنامه ریزی استراتژیک برای تدوین برنامه استراتژیک بانک در افق 1400گفت: امروز بدنه کارشناسی بانک دی، علیرغم جوانی، به درجه ای از بلوغ رسیده است که می توان با اعتماد کامل مسئولیت های بزرگ را به آن ها تفویض کرد و یقین داشت که بهترین نتیجه ممکن از این اعتماد حاصل می‌شود.
قربانی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی استراتژیک در انجام فرآیندهای سازمانی افزود: طراحی استراتژی بلندمدت برای یک سازمان یکی از مهم ترین مسائل است که اگر به درستی و با مطالعه عمیق همراه شود و در مرحله پیاده سازی نیز تمامی ارکان سازمان خود را متعهد به آن بدانند، می توان مطمئن بود که پیشرفت سازمان در بازار تضمین شده است.
 قربانی تصریح کرد: طراحی یک استراتژی مشتمل بر ارزیابی بسیاری از ریسک های سازمان است که باید منجر به تعریف راهکارهای مقابله با خطرات و استفاده موثر از منابع شود و  مدیریت استراتژیک نیز مستلزم آماده سازی سازمان جهت بهره گیری از فرصت های آینده و مواجهه با خطرات و پیش بینی روند بازار است.
مدیرعامل بانک دی در ادامه با اشاره به استراتژی طراحی شده بانک توسط دفتر برنامه ریزی استراتژیک گفت: مروری بر استراتژی های طراحی شده نشان می دهد که آگاهی و اشراف تیم طراح به مسائل اقتصادی کشور، روندهای پیش‌رو، محیط دور و نزدیک صنعت و چالش‌های نظام بانکی چنان دقیق بوده که سناریوهای ممکن و احتمالات گوناگون برای حرکت در مسیر سودآوری پایدار و باکیفیت در آن لحاظ شده است.
قربانی همچنین با اشاره به عزم جدی تیم مدیریتی بانک دی برای تحول در رویکردهای آتی بانک گفت: اهتمام تیم مدیریت به حرکت بر مدار استراتژی ها جدی است و بدنه کارشناسی بانک باید با شناخت دقیق و درک شرایط حاکم بر نظام بانکی و ضرورت تعهد به برنامه ریزی، تمامی تلاش خود را در جهت تحقق اهداف به کار گیرند.
در ادامه این جلسه آذر محصصی، مدیرکل طرح و توسعه بانک دی نیز با ارائه گزارش عملکردی از اقدامات  انجام شده در دفتر برنامه‌ریزی استراتژیک گفت: مجموعه نشست‌های دفتر برنامه ریزی استراتژیک که طی ده جلسه و بالغ بر 1100 نفر ساعت کارتخصصی برگزار شد، منجر به شناسایی پنج حوزه تمرکز بانک دی در موضوعات «ساختاری - فرهنگی»، «سرمایه انسانی»، «بازاریابی، تجهیزمنابع و برند»، «اعتبارات و وصول مطالبات» و «مالی و سرمایه‌گذاری» شد که نتیجه آن نیز طراحی چشم انداز بانک تا سال 1400، حوزه‌های تمرکز (میدان بازی) بانک دی در عرصه بانکداری، مزیت‌های رقابتی، قابلیت‌ها و زیرساخت‌های مورد نیاز به منظور پوشش قابلیت‌ها و تقویت مزیت‌ها است.
محصصی ضمن قدردانی از حمایت های مدیریت بانک و همکاری واحدهای مختلف برای تدوین استراتژی های بانک در افق 1400 افزود: سند استراتژیک بانک دی که حاصل مشارکت فعال نمایندگان تمامی واحدهای بانک است این امکان را ایجاد می‌کند تا مدیریت ارشد بانک با روشن‌بینی و استفاده از مسیرهای معقول و منطقی، گزینه های بهتری را برای پیشروی سازمان در محیط پرشتاب کنونی اتخاذ نمایند.



کلمات کلیدی


captcha