افتتاح مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین
تاریخ: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت: 01:01:20


http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/96b32e6c4d25ec6fef8b2cab4a17a5e4.gif

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/f8c01a7154cdfe31367a40b26f9b9149.gif

logo-samandehi


کد خبر : 38893 || تاریخ : ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ ۱۸:۴۵                 بانک ، بیمه،بورس

با حضور مدیرعامل صورت گرفت:

افتتاح مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین


ایرانیان_مرکز جامع و یکپارچه ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین با بکارگیری مدرن ترین فناوری ها و فرایندهای پاسخگویی، با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران این مجموعه افتتاح شد.


افتتاح مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین

به گزارش شبکه خبری ایرانیان به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، مرکز تماس جامع و یکپارچه مشتریان این بانک با بکارگیری شیوه های پاسخگویی مدرن به منظور کسب رضایت، ایجاد وفاداری و تسهیل خدمت رسانی به مشتریان بصورت ۲۴ ساعته افتتاح شد.

در این مراسم عبدالمجید پورسعید مدیر عامل بانک ایران زمین، با بیان نقش مدیریت ارتباط با مشتری در توانمندسازی سازمان برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان گفت: بسیاری از مسایل و راهکارها در ارتباط نزدیک با مشتریان، از طریق جمع‌آوری و پردازش اطلاعات به دست می آید و این نقطه‌ای است که این مرکز می‌تواند نقش کلیدی خود را ایفا کند.



کلمات کلیدی


captcha