استقرار نظام‎های مدیریت تطبیق قوانین و مقررات و مدیریت شکایات مشتریان منطبق با استانداردهای بین‏المللی در بانک آینده
تاریخ: ۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت: 21:47:53


http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/f8c01a7154cdfe31367a40b26f9b9149.gif

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/d7dee89c07fbb62d88f6f683b1b326ec.jpg



کد خبر : 38977 || تاریخ : ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ ۱۸:۴۲                 بانک ، بیمه،بورس

استقرار نظام‎های مدیریت تطبیق قوانین و مقررات و مدیریت شکایات مشتریان منطبق با استانداردهای بین‏المللی در بانک آینده


ایرانیان_توجه به شکایات مشتریان و مدیریت آن، به‎عنوان فرصت راهبردی برای اصلاح و بهسازی نظام و روش ‏های خدمات‎رسانی به مشتریان و مردم کشورمان و عملیاتی کردن نظام‎ها، قوانین و مقررات نهادهای ناظر در عملیات و فعالیت‏های بانکی، از اولویت‎های برنامه استراتژیک بانک آینده است.


استقرار نظام‎های مدیریت تطبیق قوانین و مقررات و مدیریت شکایات مشتریان منطبق با استانداردهای بین‏المللی در بانک آینده

به گزارش شبک خبری ایرانیان ،بانک آینده موفق شد؛ به‎عنوان اولین بانک، نظام مدیریت تطبیق بر مبنای استاندارد بین‎المللی 19600:2014ISO و در دو سال متوالی، نظام مدیریت شکایات بر مبنای استاندارد بین‎المللی 10002:2018ISO با بالاترین میزان هم‎سویی با خطوط راهنمای استانداردهای پیش‏گفته را در تمام سطوح سازمانی بانک، طراحی و پیاده سازی نماید.
گواهی‎نامه‏های مربوط به استانداردهای پیش‎گفته، پس از تایید ارزیابان و سر ممیزان شرکت
 Nobel Certification، صادر شده است.
توجه به شکایات مشتریان و مدیریت آن، به‎عنوان فرصت راهبردی برای اصلاح و بهسازی نظام و روش ‏های خدمات‎رسانی به مشتریان محترم و مردم عزیز کشورمان و عملیاتی کردن نظام‎ها، قوانین و مقررات نهادهای ناظر در عملیات و فعالیت‏های بانکی، از اولویت‎های برنامه استراتژیک بانک آینده است.  

 



کلمات کلیدی


captcha