جوان‌‌گرایی کلید پیشرفت بیمه کوثر
تاریخ: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت: 06:30:36


http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/20db8b0875e8413bceb26f86cfbd8c3f.gif

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/1045fe0f002d0c72bcde78257e0fc297.gif

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/fa381527faa04efc0f7cbc5201fe8d88.gif

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/96b32e6c4d25ec6fef8b2cab4a17a5e4.gif

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/f8c01a7154cdfe31367a40b26f9b9149.gif

logo-samandehi


کد خبر : 39512 || تاریخ : ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ ۰۷:۲۴                 بانک ، بیمه،بورس

مدیرعامل بیمه کوثر در بیست‌‌و‌دومین سفر استانی عنوان‌کرد:

جوان‌‌گرایی کلید پیشرفت بیمه کوثر


ایرانیان_شرکت بیمه کوثر با به‌‌کارگیری افراد جوان، خلاق و پرتلاش توانست در سال‌‌های گذشته پیشرفت کند.


جوان‌‌گرایی کلید پیشرفت بیمه کوثر

به گزارش شبکه خبری ایرانیان به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت در دیدار با کارشناسان و نمایندگان سرپرستی استان استان گیلان، ضمن بیان این مطلب، تصریح‌کرد: حضور مدیران باتجربه و انتقال دانش و تجربه آنان به کارشناسان و نیز ایجاد یک نظام مدیریتی پویا و دارای بازدهی بالا موجب رشد و بالندگی شرکت شد.

مجید مشعلچی فیروزآبادی شناسایی و بهره‌مندی از فرصت‌های پیش‌رو در سال‌جاری را از یکی از عوامل دستیابی به اهداف شرکت برشمرد و خاطرنشان‌کرد: در سال گذشته با شناسایی و به کارگیری پتانسیل‌‌ها 304میلیارد تومان سود محقق شد که از این مبلغ 268میلیارد تومان از محل درآمد سرمایه‌گذاری در بازار بورس و مابقی از منابع سپرده‌های بانکی تامین شد.

وی از تفاوت نگاه بازار به شرکت در سال گذشته خبرداد و گفت: دانش و تخصص معاونان و مدیران فنی و غیرفنی، راه‌اندازی سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان، برقراری تعامل با ذی‌نفعان و نیز ایجاد بسترهای افزایش اعتماد عموم جامعه به شرکت از عوامل موثر در توسعه بازار بیمه کوثر بوده است.

مدیرعامل بیمه کوثر افزود: برنامه‌محوری، اصلاح ترکیب پرتفو و تفویض اختیار به مدیران ستادی و استانی از دیگر عوامل موفقیت شرکت در سال گذشته بوده است.



کلمات کلیدی


captcha