رویکرد توسعه خدمات غیرحضوری با جدیت بیشتری اجرایی می شود
تاریخ: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت: 00:05:29


http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/8c9bf616965ccadbdcc4ff8d8a8db34a.gif

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/20db8b0875e8413bceb26f86cfbd8c3f.gif

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/1045fe0f002d0c72bcde78257e0fc297.gif

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/fa381527faa04efc0f7cbc5201fe8d88.gif

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/96b32e6c4d25ec6fef8b2cab4a17a5e4.gif

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/f8c01a7154cdfe31367a40b26f9b9149.gif

logo-samandehi


کد خبر : 41527 || تاریخ : ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ ۱۹:۱۲                 تعاون ،کار و رفاه اجتماعی

همزمان با پنجمین روز از هفته تامین اجتماعی، دکتر سالاری از شعبه 4 تهران بازدید کرد

رویکرد توسعه خدمات غیرحضوری با جدیت بیشتری اجرایی می شود


ایرانیان_دکتر مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به همراه تعدادی از اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این سازمان در پنجمین روز از هفته تامین اجتماعی از شعبه ۴ تهران بازدید کرد.


رویکرد توسعه خدمات غیرحضوری با جدیت بیشتری اجرایی می شود

به گزارش شبکه خبری ایرانیان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در جریان این بازدید دکتر سالاری از بخش های مختلف شعبه بازدید کرد و در جریان خدمت رسانی به بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان قرار گرفت.
وی همچنین با تعدادی از مراجعان و بیمه شدگان گفتگو کرد و نحوه ارائه خدمات را جویا شد.
دکتر سالاری در جلسه با رئیس و معاونان شعبه 4 تهران گفت: مسائل مطرح شده در این شعبه اکثرا در تمامی شعب سازمان تامین اجتماعی وجود دارد و بایستی این موارد را با حضور نمایندگان کارفرمایان، بازنشستگان و بیمه شدگان بررسی و رسیدگی کنیم.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به برنامه های این سازمان گفت: تنقیح قوانین را ادامه خواهیم داد و رویکرد توسعه سرویس های الکترونیکی بسیار مورد توجه است. خدمات غیر حضوری بایستی با قدرت و جدیت بیشتری اجرایی شود.
وی تصریح کرد: در اجرای برنامه خدمات الکترونیکی باید کارها را تسریع کنیم و در دوره کوتاه تری فعالیت ها را انجام دهیم.

 



کلمات کلیدی


captcha