الگوگزینی شرکت شاتل از بانک دی
تاریخ: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت: 11:46:29


http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/8c9bf616965ccadbdcc4ff8d8a8db34a.gif

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/1c802c7531a190d1fc2654765e873311.jpg

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/644a2d109b66e938a6c65cb260a201b7.jpg

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/20db8b0875e8413bceb26f86cfbd8c3f.gif

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/1045fe0f002d0c72bcde78257e0fc297.gif

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/fa381527faa04efc0f7cbc5201fe8d88.gif

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/96b32e6c4d25ec6fef8b2cab4a17a5e4.gif

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/f8c01a7154cdfe31367a40b26f9b9149.gif

logo-samandehi


کد خبر : 44391 || تاریخ : ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ ۲۲:۴۸                 بانک ، بیمه،بورس

الگوگزینی شرکت شاتل از بانک دی


ایرانیان_شرکت شاتل درحوزه فرآیندهای سنجش رضایت مشتری از بانک دی الگوگزینی کرد.


الگوگزینی شرکت شاتل از بانک دی

به گزارش شبکه خبری ایرانیان به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، کارشناسان دایره کیفیت و سنجش رضایت مشتری شرکت شاتل که یکی از شرکت های پیشرو در زمینه فناوری ارتباطات و اطلاعات است با حضور در اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی با اصول و مهارت های تحلیل نتایج نظرسنجی از مشتریان و مراحل پیاده سازی استاندارد ISO 10004 در این اداره آشنا شدند.
بر اساس این گزارش در این جلسه که با حضور گروه کارشناسی اداره روابط عمومی بانک دی و شرکت شاتل برگزار شد، فرآیند انجام نظرسنجی در بانک دی در حوزه سنجش رضایت مشتریان به همراه نوآوری های صورت گرفته در این حوزه و تکنیک های تحلیل نتایج آماری، روش شناسی پژوهش ها و چگونگی تعریف پروژه های بهبود در بانک تشریح شد و راهکارهای بهبود فرآیند نظرسنجی رضایت مشتریان در شرکت شاتل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
شایان ذکر است اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی طی 4 سال گذشته با اجرای بیش از 50 پژوهش ارتباطی به انتظارات ذینفعان و نقش آفرینی برای تعیین استراتژی های بانک، اهتمام داشته است و به دلیل تکریم و صیانت از افکار عمومی و بهره گیری از آرای مردم در طراحی برنامه ها و طرح های اجرایی در سیزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، جایزه خط کش طلایی نشان  افکار عمومی را دریافت کرد.
 گفتنی است اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی به عنوان متولی انجام نظرسنجی از ذینفعان، در سال جاری نیز نظرسنجی های سنجش رضایت «مشتریان حقیقی سپرده گذار»، «مشتریان حقیقی کلان سپرده گذار»، «مشتریان حقیقی دریافت کننده تسهیلات»، «مشتریان بانکداری شرکتی»، «پذیرندگان پوز»، «کاربران اینترنت بانک»، «کسب و کارهای خرد (شرکت های کوچک و اصناف)» و «بررسی شهرت، تصویر و جایگاه ذهنی برند بانک دی در نظام بانکی کشور» را در دست اجرا دارد.



کلمات کلیدی


captcha