راه اندازی سامانه مدیریت تراکنش های پذیرندگی (شاپرک) در بانک قرض الحسنه مهر ایران
تاریخ: ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت: 21:22:41


http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/ca273ef2a85c68dcb745167017e104d1.gif

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/52e8a1fd0f480480f71603937eded31a.gif

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/222396fb8ded1e679e62a40baab80a86.gif

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/e566c8b34bf425272feb9a128ad91c6a.gif

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/2f82a09e3a0121d4ee728c131b19bcc1.jpg

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/69cf9725a1397692c46e21c0abdd72a4.jpg

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/ed3d9557dbef191b501af55c266fa495.png

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/f92b3b84c8097bbb246577a420a39b79.jpg

logo-samandehi


کد خبر : 44768 || تاریخ : ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ ۱۷:۴۷                 بانک ، بیمه،بورس

راه اندازی سامانه مدیریت تراکنش های پذیرندگی (شاپرک) در بانک قرض الحسنه مهر ایران


ایرانیان_اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک قرض الحسنه مهر ایران از راه اندازی سامانه مدیریت تراکنش های پذیرندگی(شاپرک) خبر داد.


راه اندازی سامانه مدیریت تراکنش های پذیرندگی (شاپرک) در بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش شبکه خبری ایرانیان  به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، با توجه به حجم بالای پیامک های واریز در زمان سیکل کاری پایا و نارضایتی برخی از مشتریان، بانک قرض الحسنه مهر ایران نسبت به ارسال پیامک تجمیعی اقدام و ابزار لازم به منظور مشاهده و دسترسی به ریز تراکنش ها را در اختیار مشتریان قرارداد.

بر این اساس اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات این بانک نسبت به فعال سازی «سامانه مدیریت تراکنش ها» با امکاناتی نظیر مشاهده ریز تراکنش ها به صورت روزانه، ماهانه و سالیانه و همچنین اخذ گزارش مدیریتی و داشبورد پذیرندگی به آدرس ذیل اقدام نموده است:

همچنین سامانه مذکور در پورتال بانک (www.qmb.ir) واز مسیر «بانکداری الکترونیک – سایرخدمات - ریزتراکنش های شاپرکی مشتریان» نیز در دسترس قرارگرفته است.



کلمات کلیدی


captcha