بیمه گذاران شخص ثالث نگران دریافت نکردن کد یکتا نباشند
تاریخ: ۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت: 12:27:56


http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/ed3d9557dbef191b501af55c266fa495.png

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/7bf59575e03941ad1ea59db4b3714ee6.png

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/52e8a1fd0f480480f71603937eded31a.gif

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/5d93c04a5348a356871c0648e730a372.jpg

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/5d93c04a5348a356871c0648e730a372.jpg

logo-samandehi


کد خبر : 47291 || تاریخ : ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ ۱۷:۰۵                 بانک ، بیمه،بورس

بیمه گذاران شخص ثالث نگران دریافت نکردن کد یکتا نباشند


ایرانیان_بیمه مرکزی با ارسال پیامک به آن تعداد از بیمه گذاران که به صورت الکترونیکی و یا حضوری جهت اخذ بیمه نامه اقدام کرده، ولی بیمه نامه خودرو ایشان به دلیل عدم تخصیص کد یکتا در سامانه سنهاب صادر نشده است، اطمینان داد که هیچگونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.


بیمه گذاران شخص ثالث نگران دریافت نکردن کد یکتا نباشند

به گزارش شبکه خبری ایرانیان به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی، بر اساس مفاد این پیامک، نهاد ناظر صنعت بیمه به متقاضیانی که بیمه نامه درخواستی ایشان به دلیل خطای «تکرار شماره بیمه نامه قبلی» صادر نشده است، اطمینان داد دارندگان وسایط نقلیه ای که اعتبار بیمه نامه های شخص ثالث آنان از تاریخ ۲۱ اسفند سال ۱۳۹۸ لغایت ۱۵ اردیبهشت سال ۱۳۹۹ منقضی می شود، نگران تمدید بیمه نامه وسیله نقلیه خود نباشند. چرا که بر اساس تمهیدات بیمه مرکزی و هماهنگی با شرکت های بیمه، بیمه نامه بیمه گذاران در بازه زمانی مذکور تمدید شده و حق بیمه متعلقه متعاقبا بعد از عادی شدن شرایط از ایشان دریافت و نسخه فیزیکی بیمه نامه تحویل خواهد شد.

گفتنی است بیمه مرکزی با ارسال این پیامک و طراحی تسهیلات ویژه با توجه به محدودیت های در نظر گرفته شده برای کاهش زمان فعالیت بیمه گران و مراجعات حضوری بیمه گذاران، نقش اجتماعی خود را در کاهش اپیدمی ویروس کرونا ایفا کرده است.

انتهای پیام/



کلمات کلیدی


captcha