ظرفیت‌های پاسخ‌گویی غیرحضوری در سایپا فعال است/ نیازی به مراجعه حضوری مشتریان به معاونت فروش نیست/ مشتریان در بسترهای آنلاین پیگیر سوالات خود باشند
تاریخ: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت: 17:27:31


http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/52e8a1fd0f480480f71603937eded31a.gif

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/2f82a09e3a0121d4ee728c131b19bcc1.jpg

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/69cf9725a1397692c46e21c0abdd72a4.jpg

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/ed3d9557dbef191b501af55c266fa495.png

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/f92b3b84c8097bbb246577a420a39b79.jpg

logo-samandehi


کد خبر : 49608 || تاریخ : ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ ۲۱:۴۶                 صنعت،معدن، تجارت

معاون بازاریابی و فروش سایپا خبرداد:

ظرفیت‌های پاسخ‌گویی غیرحضوری در سایپا فعال است/ نیازی به مراجعه حضوری مشتریان به معاونت فروش نیست/ مشتریان در بسترهای آنلاین پیگیر سوالات خود باشند


ایرانیان_معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: باتوجه به افزایش مجدد شیوع بیماری کرونا، مشتریان از طریق بسترهای آنلاین و غیرحضوری پیگیر نیازهای خود در معاونت فروش سایپا باشند.


ظرفیت‌های پاسخ‌گویی غیرحضوری در سایپا فعال است/ نیازی به مراجعه حضوری مشتریان به معاونت فروش نیست/ مشتریان در بسترهای آنلاین پیگیر سوالات خود باشند

به گزارش شبکه خبری ایرانیان ؛حسین کاظمی طرقی افزود: گروه خودروسازی سایپا از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور، با ایجاد فضا و فرصت مراجعه غیرحضوری مشتریان به معاونت بازاریابی و فروش، مسائل و مشکلات آنان را مورد پیگیری قرار داد.

به گفته وی در حال حاضر این بسترها همچنان فعال هستند و نیازی به مراجعه حضوری مشتریان به این معاونت وجود ندارد.

کاظمی تصریح کرد: با توجه به اخطارهای جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص افزایش شیوع کرونا، از مشتریان خود می خواهیم از ظرفیت‌های غیرحضوری ایجاد شده، برای پیگیری مسائل و رفع مشکلات خود استفاده کنند.

معاون بازاریابی و فروش سایپا تاکید کرد: این اقدام با هدف حفظ سلامت مشتریان و بهبود و تسریع در پاسخ‌گویی این معاونت صورت می‌گیرد.

 



کلمات کلیدی


captcha