بیمه دی برنده جایزه مسئولیت اجتماعی در بحران کرونا شد
تاریخ: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت: 09:03:01


http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/e566c8b34bf425272feb9a128ad91c6a.gif

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/222396fb8ded1e679e62a40baab80a86.gif

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/ca273ef2a85c68dcb745167017e104d1.gif

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/52e8a1fd0f480480f71603937eded31a.gif

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/2f82a09e3a0121d4ee728c131b19bcc1.jpg

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/69cf9725a1397692c46e21c0abdd72a4.jpg

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/ed3d9557dbef191b501af55c266fa495.png

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/f92b3b84c8097bbb246577a420a39b79.jpg

logo-samandehi


کد خبر : 50124 || تاریخ : ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ ۲۱:۵۸                 بانک ، بیمه،بورس

بیمه دی برنده جایزه مسئولیت اجتماعی در بحران کرونا شد


ایرانیان_روابط عمومی شرکت بیمه دی در چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی موفق به کسب جایزه شد.


بیمه دی برنده جایزه مسئولیت اجتماعی در بحران کرونا شد

به گزارش شبکه خبری ایرانیان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی؛ چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی، امروز ۱۵ تیر ماه در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره وری نیروی انسانی) برگزار شد و روابط عمومی شرکت بیمه دی توانست به پاس تلاش های خود در آموزش و اطلاع رسانی در حوزه مقابله با بیماری کرونا با ساخت و انتشار ویدئو در فضای مجازی، اکران تابلوهای شهری با مضامین آموزشی-ترویجی در راستای تقدیر از کادر بهداشتی و تشویق عموم مردم به مراقبت‌های بهداشتی و توزیع بیش از سیزده هزار بسته‌ی بهداشتی به جامعه مشتریان خود، حائز رتبه برتر و شایسته دریافت جایزه این رخداد شود.
در این همایش که با رعایت اصول فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد، اساتید و فعالان حوزه روابط عمومی و دکتر کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط‌عمومی وزارت بهداشت، با رویکرد بررسی مدیریت بحران در پاندمی کرونا به سخنرانی پرداختند.



کلمات کلیدی


captcha