جشنواره ملی روابط عمومی وتبلیغات برگزارشد
تاریخ: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت: 19:01:48


http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/e566c8b34bf425272feb9a128ad91c6a.gif

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/222396fb8ded1e679e62a40baab80a86.gif

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/ca273ef2a85c68dcb745167017e104d1.gif

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/52e8a1fd0f480480f71603937eded31a.gif

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/2f82a09e3a0121d4ee728c131b19bcc1.jpg

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/69cf9725a1397692c46e21c0abdd72a4.jpg

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/ed3d9557dbef191b501af55c266fa495.png

http://shabakehiranian.ir/assets/uploads/Ads/main/f92b3b84c8097bbb246577a420a39b79.jpg

logo-samandehi


کد خبر : 50891 || تاریخ : ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ ۱۱:۰۵                 ارتباطات و فناوری اطلاعات

جشنواره ملی روابط عمومی وتبلیغات برگزارشد


ایرانیان_جشنواره ملی روابط عمومی وتبلیغات با حضور اساتید،صاحب نظران ومسئولین وزارت بهداشت ودرمان روز 5 مراد ماه سال جاری به صورت مجازی برگزارشد.


جشنواره ملی روابط عمومی وتبلیغات برگزارشد

به گزارش شبکه خبری ایرانیان به نقل از ستاد خبری جشنواره تبلیغات وروابط عمومی ، هوشمند سفیدی رئیس این جشنواره در مراسم افتتاحیه این جشنواره گفت: گرچه غلبه کامل بر کرونا در گرو تولید و کاربرد واکسن بیولوژیک است، ولی موثرترین و عمده ترین واکنش برای غلبه بر کرونا، واکنش ارتباطی ، اجتماعی و درواقع تعامل با افکارعمومی است.

وی افزود:تبلیغات، روابط عمومی، رسانه و مدیریت کاربرد خردمندانه آنها، این قابلیت را دارند که اسباب تعامل با افکارعمومی را فراهم آورند و به نظر می رسد در مواجهه با کرونا باید از این ظرفیت ها، استفاده کامل و بهتری کرد.

سفیدی توجه به خلاقیت و اثربخشی فعالیت های ارتباطی را دو اصل مهم دانست و با ذکر اینکه خلاقیت، روح تبلیغات است، اثربخشی را ضامن موفقیت یک برنامه ارتباطی و جلوگیری از هدر رفت منابع و سرمایه گذاری های ارتباطی دانست.

سفیدی آینده روابط عمومی را بی بدیل دانست و تأکید کرد: در حالی که جهان وارد "روابط عمومی 4" می شود، ما در "روابط عمومی 2" متوقف شده ایم، لذا روابط عمومی برای پشتیبانی از برنامه های اجرایی کشور، نیازمند "جهش توسعه" است.

وی در پایان مسئولیت روابط عمومی را در دوره فراپسامدرنیته، تأکید بر راهبرد "ما یکی هستیم و باید با هم ساختن را انتخاب کنیم" و یا به عبارتی "سرنوشت مشترک انسان امروز" دانست و گفت: این ظرفیت در ذات و جوهره روابط عمومی وجود دارد باید با بالفعل کردن آن، روابط عمومی را به رسمیت شناخت و تخصص را بر آن حاکم کرد.

نیاز به تغییر رفتار برای مقابله با کرونا

دکتر ایرج حریرچی معاون وزارت بهداشت نیز در این جشنواره اظهار کرد: در حال حاضر مشکلات ما در مقابله با کرونا، موضوع اطلاعات نیست، بلکه عملکرد و عدم وفاداری مردم به یافته ها و دانسته های خودشان است. اگر مردم به دانسته هایشان و آنچه یاد گرفته اند عمل کنند، قسمت عمده ای از مشکلات در مورد ویروس کرونا برطرف می شود.

 

 

معاون کل وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: در مواقعی مانند وقوع یک همه گیری ممکن است با اطلاعات نادرست و کذب روبرو شویم که تصمیم گیری یا استنتاج نتیجه را با مشکل مواجه می کند که در حال حاضر نیز با چنین وضعیتی روبرو هستیم.

دکتر حریرچی گفت: باید مردم را به اطلاعات درستی که منجر به تغییر رفتار مناسب می شود، راهنمایی کنیم و اینکه بخواهیم به مردم اطلاعات متعددی بدهیم، صرفا بخاطر توجه به یک رسانه، هیچ فایده ای ندارد. گاهی خبر خوب، خبر بد و منفی است و خیلی ها مشتری اینگونه خبرها هستند. در حال حاضر نیاز به ایجاد آرامش و ترس آگاهانه در جامعه داریم که منجر به تغییر رفتار شود.

کرونا ولزوم توسعه زیرساخت های فضای مجازی

دکتر کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت نیز دراین جشنواره بر ارتقای زیرساخت های فضای مجازی و تقویت روابط عمومی و ارتباطات در کشور، تاکید کرد وگفت: این جشنواره به لطف کرونا به صورت مجازی برگزار شد، چنانچه بخواهیم به نیمه پر لیوان بنگریم، توجه همگان را به سمت فضای دوم یعنی فضای مجازی و ظرفیت هایی که این فضا برای جوامع مختلف به ارمغان آورده، معطوف کرده است. بنابراین، می توان گفت کرونا در کنار مشکلات و بلیه ای که ایجاد کرده، منجر به تعریف و رسمیت بخشیدن به ظرفیت های فضای مجازی شده است.

دکتر جهانپور با تاکید بر ارتقای زیرساخت های فضای دوم و فضای مجازی، یادآور شد: ظرفیت های فضای مجازی در بسیج ملی مقابله با کرونا به یاری و مدد ما در نظام سلامت و در ستاد ملی مقابله با کرونا آمد و قطعا این ظرفیت ها می تواند در ابعاد وسیع تر و گسترده تر و با عمق و ضریب نفوذ بیشتری نیز مورد استفاده قرار گیرد و در مدیریت جاری، مدیریت راهبردی و مدیریت بحران هم باید به عنوان یک زیرساخت اساسی به این موضوع توجه شود.

وی ادامه داد: توجه و تمرکز بیشتر به ارتباطات و روابط عمومی و فضای مجازی باید مورد توجه سایر حوزه ها نیز قرار گیرد. با تبیین این موضوع و اهمیتش و همچنین، انتقال این پیام به جامعه و سطوح مدیریتی مختلف، در سالهای آتی به صورت چشمگیر و موثرتری می توان از این ظرفیت استفاده کرد. 

 معرفی ستارگان روابط عمومی ایران 

در بخش پایانی جشنواره تبلیغات و روابط عمومی ستارگان روابط عمومی ایران در سال 1398 معرفی شدند.

الف- ستاره ماندگار روابط عمومی (به دیار باقی شتافته اند):

1-رضا طاهری مدیر پیشین روابط عمومی شرکت ملی نفت خیز جنوب

3-جواد جلالی نیا مدیر روابط عمومی بیمارستان شهید یحیی نژاد شهرستان بابل (شهید سلامت)

ب- ستاره خدمت روابط عمومی (مدیران روابط عمومی که به افتخار بازنشستگی قائل شده اند:

1-مهندس بیژن قاسمی (شرکت توانیر)

2-مهندس سیدعلی میرافضلی (شرکت مس سرچشمه)

3-محمدرضا رجب پور (شرکت مس سرچشمه)

4-محمد صراف زاده (شرکت پگاه)

پ- ستاره شایستگی روابط عمومی (مدیران روابط عمومی که دارای تحصیلات مرتبط با روابط عمومی بوده و به عنوان متخصص به مدیریت روابط عمومی انتخاب شده‌اند):

1-دکتر مجید بوجارزاده (شرکت ملی نفت ایران)

2-دکتر سید علیرضا علوی رضوی (سازمان منطقه آزاد کیش)

3-سارا افتخاری (شرکت نفت ایرانول)

4-محبوبه فکوری (وزارت صنعت، معدن و تجارت)

5-دکتر علی غیاثیان (شرکت کشتیرانی ج.ا.ا)

6-حمیدرضا طهماسبی پور (شرکت پگاه)

7-محمد بنکار (شرکت ایران خودرو)

8-شمس الدین نوربخش (معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تهران)

9-سپیده الهام منش (شرکت آب منطقه‌ای استان تهران)

ت- ستارگان روابط عمومی:

1- سازمان عمران و توسعه شهرهای جدید (آقای دکتر محمد نظری)

2- دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی (خانم مژگان جزی زاده کریمی)

3- سازمان جهاد کشاورزی استان تهران (آقای نوراله حسینی)

4- سازمان نظام مهندسی استان تهران (آقای مسعود کریمی)

5- اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران (آقای مسعود ثقفی)

6- شرکت آب منطقه‌ای استان تهران (خانم سپیده الهام منش)

7-دیوان عدالت اداری (آقای دکتر قائمی نسب)

8- شرکت سهامی بیمه آسیا (آقای دکتر محمد مظفر خرمی)

9-شرکت ملی صنایع مس ایران (آقای مهندس حیدر ضیغمی)

10- شرکت مناطق نفت خیز جنوب (آقای مهندس شهرام وردک)

11- شرکت فولاد هرمزگان (آقای رضا صفریان)

12-گروه توسعه صنایع بهشهر (آقای سید بهاء الدین بنی طبا)

13- سازمان منطقه آزاد کیش (آقای دکتر سید علیرضا علوی رضوی)

14-سازمان خصوصی سازی (آقای محسن غفوری)

15-مجتمع مس سونگون (آقای مهندس محمدحسین ایازی)

ث- ستاره مدیریت روابط عمومی:

1- شرکت ملی صنایع مس ایران (آقای حیدر ضیغمی)

2-بانک سپه (آقای دکتر اسکندری)

3-سازمان تأمین اجتماعی (آقای هادی صفری)

4- دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان (آقای اسماعیل رحمانی)

5- سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور (آقای عباس سمیعی)

ج- ستاره مسئولیت اجتماعی:

1-وزارت کشور با تأکید بر اطلاع رسانی (آقای محمدحسن انصاری)

2-شرکت ملی صنایع مس ایران با تأکید بر فعالیت رسانه‌ای (آقای مهندس حیدر ضیغمی)

3-شرکت فولاد هرمزگان  با تأکید بر مسئولیت اجتماعی شرکت (آقای مهندس فرزاد ارزانی)

4-شرکت نفت ایرانول (خانم مهندس سارا افتخاری)

معرفی برترین آثار و آگهی های تبلیغاتی

درادامه جشنواره تبلیغات و روابط عمومی با معرفی آثار و آگهی های تبلیغاتی کشور در سال 1398 به کار خود پایان داد.

الف-بخش چهره های ماندگار تبلیغات:

1-دکتر محمود دهقان

2- احمد حسینی آرام

ب- بخش حامیان معنوی و رسانه‌های حامی:

1-انستیتو تغذیه و تحقیقات غذایی کشور – جناب آقای دکتر میرزای رزاز

2-گروه تبلیغات ایده – جناب آقای ایزدی

3-روزنامه راه مردم – جناب آقای دکترقربانی

4-سایت خبری دنیای تبلیغات – جناب آقای نوریان

پ- بخش کمپین جامع و یکپارچه تبلیغات:

  1. رتبه اول: آژانس تبلیغات نقش و نگار پوپک (کمپین تغذیه سالم) آقای دکترخرم
  1. رتبه دوم: شرکت بازاریابی و تبلیغات برندیست (کمپین درگاه علی بابا)
  1. رتبه سوم: شرکت تجربه سازان بازاریابی لیمون (کمپین تبلیغات بانک ملت) آقای عراقی

ت- بخش تحقیقات تبلیغات:

  1. رتبه اول: اثر واجد شرایط برای معرفی وجود نداشت.
  2. رتبه دوم: شرکت بازاریابی و تبلیغات برندیست برای "کاربرد مدل کانو در توسعه امکانات محصول پرواز داخلی"
  1. رتبه سوم: اثر واجد شرایط برای معرفی وجود نداشت.

ث- بخش تبلیغات محیطی (با تأکید بر طرح گرافیکی):

  1. رتبه اول: اثر واجد شرایط برای معرفی وجود نداشت.
  1. رتبه دوم: شرکت صنایع غذایی سحر
  1. رتبه سوم: آقای فرش

"تقدیر ویژه هیئت داوران" از شرکت مس سرچشمه برای پوستر شهید سلیمانی

ج- بخش رسانه دار برتر محیطی:

  1. رتبه اول: شرکت آوای صدرا

چ- بخش تبلیغات حمایتی (اسپانسرینگ):

  1. رتبه اول: شرکت ارتباطات سیار (همراه اول)

ح- بخش تبلیغات مستقیم (ترویج فروش):

  1. رتبه اول: شرکت ارتباطات سیار (همراه اول)
  • آقای فرش
  1. رتبه دوم: اثر واجد شرایط برای معرفی وجود نداشت.
  2. رتبه سوم: اثر واجد شرایط برای معرفی وجود نداشت.

خ- بخش فعالیت های روابط عمومی:

  • شاخه فعالیت های متعارف روابط عمومی
  1. رتبه اول: روابط عمومی شرکت ایران خودرو
  • سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور
  1. رتبه دوم: روابط عمومی شرکت مس شهر بابک
  1. رتبه سوم: اثر واجد شرایط برای معرفی وجود نداشت.
  • شاخه فعالیت های ترویجی روابط عمومی:
  1. رتبه اول: شرکت تجربه سازان بازاریابی لیمون
  1. رتبه دوم: شرکت بازاریابی و تبلیغات برندیست
  1. رتبه سوم: روابط عمومی بانک سپه

د- بخش طراحی تبلیغاتی و معماری گرافیکی:

  • شاخه پوستر:
  1. رتبه اول: شرکت ایرانسل (گیگ می باره)
  1. رتبه دوم: سازمان تأمین اجتماعی
  1. رتبه سوم: شرکت مس شهر بابک
  • شرکت صنایع غذایی سحر
  • شاخه بروشور:
  1. رتبه اول: اثر واجد شرایط برای معرفی وجود نداشت.
  1. رتبه دوم: شرکت مس شهر بابک  
  • سازمان تأمین اجتماعی
  1. رتبه سوم: شرکت ارتباطات سیار (همراه اول)
  • شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان
  • شاخه آگهی مطبوعاتی:
  1. رتبه اول: اثر واجد شرایط برای معرفی وجود نداشت.
  2. رتبه دوم: شرکت صنایع غذایی سحر (هالوبینو)
  1. رتبه سوم: اثر واجد شرایط برای معرفی وجود نداشت.
  • شاخه چیدمان فروشگاهی:
  1. رتبه اول: شرکت تجربه سازان بازاریابی لیمون (پارس حیات)
  1. رتبه دوم: اثر واجد شرایط برای معرفی وجود نداشت.
  1. رتبه سوم: اثر واجد شرایط برای معرفی وجود نداشت.
  • شاخه اینفوگرافی:
  1. رتبه اول: اثر واجد شرایط برای معرفی وجود نداشت.
  1. رتبه دوم: سازمان تأمین اجتماعی (چتر فراملی)
  • سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای (زمستان)
  1. رتبه سوم: اثر واجد شرایط برای معرفی وجود نداشت.

ذ- بخش برند و برندسازی:

  1. رتبه اول: اثر واجد شرایط برای معرفی وجود نداشت.
  1. رتبه دوم: شرکت بازاریابی و تبلیغات برندیست برای طراحی هویت بصری
  1. رتبه سوم: اثر واجد شرایط برای معرفی وجود نداشت.

ر- بخش تبلیغات دیجیتال:

  • شاخه کمپین دیجیتال:
  1. رتبه اول: شرکت بازاریابی و تبلیغات برندیست برای (کمپین لوفتاترا)
  1. رتبه دوم: اثر واجد شرایط برای معرفی وجود نداشت.
  1. رتبه سوم: آژانس ارتباطات و بازاریابی سی سرو برای (کمپین ظریف مصور)
  • شاخه تبلیغات موبایلی:
  1. رتبه اول: آژانس تبلیغاتی تپسل 
  1. رتبه دوم: اثر واجد شرایط برای معرفی وجود نداشت.
  2. رتبه سوم: اثر واجد شرایط برای معرفی وجود نداشت.
  • شاخه ویدئوی تبلیغاتی:
  1. رتبه اول: شرکت ایرانسل (ویدئوی یلدا)
  • شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) (ویدئوی دیجیتال)
  1. رتبه دوم: شرکت ارتباطات خلاق پرتوشید زمان
  1. رتبه سوم: بانک سپه
  • شاخه تکنولوژی تبلیغات:
  1. رتبه اول: آژانس تبلیغاتی تپسل
  1. رتبه دوم: اثر واجد شرایط برای معرفی وجود نداشت.
  2. رتبه سوم: اثر واجد شرایط برای معرفی وجود نداشت.

ز- بخش تبلیغات دیداری و شنیداری:

  • شاخه تیزر تلویزیونی:
  1. رتبه اول: اثر واجد شرایط برای معرفی وجود نداشت.
  1. رتبه دوم: شرکت ایرانسل (رپ)
  1. رتبه سوم: شرکت تجربه سازان بازاریابی لیمون (ماه شهر)
  • شاخه فیلم تبلیغاتی:
  1. رتبه اول: شرکت ایران خودرو (چگونه خودرو ساخته می‌شود؟)
  1. رتبه دوم: شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان (معرفی شرکت)
  1. رتبه سوم: شرکت مس شهر بابک (گنجینه سرخ)
  • شاخه فیلم مستند:
  1. رتبه اول: شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان (50 سالگی)
  1. رتبه دوم: شرکت مس شهر بابک (فیلم جامع)
  1. رتبه سوم: شرکت ایران خودرو (پروژه 301)
  • شاخه آنونس (اگهی رادیویی):
  1. رتبه اول: اثر واجد شرایط برای معرفی وجود نداشت.
  2. رتبه دوم: شرکت تجربه سازان بازاریابی لیمون (ماه شهر)
  1. رتبه سوم: شرکت ایرانسل (هواداری پرسپولیس) / ایرانسل (هواداری استقلال)

ژ- بخش مسئولیت اجتماعی:

  1. رتبه اول: شرکت ایرانسل
  • شرکت ایران خودرو
  1. رتبه دوم: شرکت ارتباطات سیار (همراه اول)
  2. رتبه سوم: شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان

س- بخش بخش کرونا:

  • وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (حضوری)
  • معاونت سیاسی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
  • شرکت هلدینگ توسعه صنایع بهشهر  
  • شرکت نفت ایرانول
  • دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی زنجان
  • شرکت بیمه آسیا
  • دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی یاسوج
  • آژانس تبلیغات نقش و نگار پوپک

ش- بخش تغذیه سالم:

  1. رتبه اول: شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)
  • انستیتو تغذیه و تحقیقات غذایی

 



کلمات کلیدی


captcha